Gjensidige ettevõtted Baltimaades alustavad brändi uuendamist

01.02.2016

Viimased uudised

  • 24.03.2017
    2016. aasta suurim varakahjude põhjustaja oli vesi
    Loen edasi...
  • 15.03.2017
    Neli peamist põhjust, miks eluhoonetes saab alguse tuleõnnetus
    Loen edasi...
  • 13.03.2017
    Gjensidige klienditeeninduskontoril on uus asukoht
    Loen edasi...
Kõik uudised

Norra kapitalil põhinev kindlustuskontsern Gjensidige alustab Leedus tegutseva PZU Lietuva omandamise järel brändi uuendamist Baltimaades. Leedus tegutsev PZU Lietuva muudab nii oma nime kui kaubamärki ning Leedus, Lätis ja Eestis tegutsevad Gjensidige Baltic ettevõtted muudavad oma logo ja visuaalset identiteeti.

Ettevõtte uus profiil on Norras, Taanis ja Rootsis kasutusel olnud alates aastast 2012. Edaspidi kasutavad sama profiili kõik Gjensidige kontserni ettevõtted Põhja- ja Baltimaades.

Brändi uuendamine Balti riikides algab väliste reklaamsiltide vahetamisega – Leedus, Lätis ja Eestis vahetatakse Gjensidige Balticu ja PZU Lietuva müügikohtades ja kontorites välja 121 silti.

„Brändi uuendamise ja nime muutmisega tugevdame oma positsiooni kindlustusseltsina Baltimaades. Klientidele tähendab see kindlate väärtustega, kvaliteetset teenust pakkuvat ning suure kliendi- ja partnerikeskse fookusega turuosalist,“ sõnas Gjensidige Baltic juhatuse esimees Marius Jundulas.

Gjensidige uuenenud kaubamärk kujutab stiliseeritud vahimeest, turvalisuse sümbolit. Sümbol pärineb aastast 1930 ja on tänaseni Norras üks äratuntavamaid logosid. Uut lihtsustatud vahimehe logo esitleti 2012. aasta detsembris koos uue digitaalkanalitesse sobiva visuaalse identiteediga.

Hr Jundulas kinnitab, et brändi muudatus PZU Lietuva ja Gjensidige Balticu klientidele ei mõjuta kliendilepinguid – kõik kindlustuslepingud jäävad jõusse, kindlustuskaitse on tagatud ning kindlustusnõuetega tegeletakse edasi.

Leedus jõuab kogu brändi uuendamine ja nime muutmise protsess lõpule 1. aprilliks ning Lätis ja Eestis suveks.