Meist

Meie ettevõtetes on kokku ligi 3 800 töötajat ning pakume laias valikus kindlustuslahendusi nii sulle kui sinu ettevõttele. Baltikumis on meie peakontor Vilniuses ja harukontorid Tallinnas ja Riias. Meid usaldab Baltikumis umbes 700 000 era- ja 60 000 äriklienti.

Gjensidige kogemus

Meie eesmärk on olla kõige kliendikesksem kindlustusettevõte Baltikumis. Me peame kinni oma lubadustest, tagame kvaliteetse teeninduse, teeme keerulise lihtsaks ja tagame alati kliendi rahulolu. Uurime pidevalt oma klientidelt, kuidas nad meiega rahul on ning tagasisidest näeme, et oleme usaldusväärne ettevõte.

Meie väärtused

Oleme ettevõte, mis loob turvatunnet. Usk, avatus ja meie soov teisi kuulata, aktsepteerida ja toetada on meie peamised väärtused, mida oleme järginud. Turvatunne võimaldab meil väljakutseid vastu võtta, aitab meil klientidega suhelda ning leida lahendusi, et oma ambitsioonikaid eesmärke täita.

Mõtleme uutmoodi ja see võimaldab meil valida oma tee. Oleme uudishimulikud, soovides pidevalt areneda ja anda endast parim.

Hindame algatusvõimet ja julgust. Alati julgustame meeskonnakaaslasi julgeda teha esimene samm. Ideed on enam kui teretulnud ja igaüks saab tegeleda sellega, milles ta tugev on.

Hüved

Meie juures on alati võimalik õppida midagi uut. Selleks on loodud Gjensidige Akadeemias erinevad programmid juhtidele, müügitöötajatele ja kahjukäsitlejatele. Korraldame keelekoolitusi ja osaleme avalikel koolitustel ning konverentsidel. Toetame omalt poolt töötajate kärjääri ettevõttesiseselt. Igale uuele töötajale loome personaalse sisseelamisprogrammi sõltuvalt ametikohast.

Lugusid meie meeskonnaliikmetest

Kindlustuskonsultant

Töötan Gjensidiges alates 2016. aastast kindlustuskonsultandina.

Tulin Gjensidige kindlustusesse hoopis teiselt alalt. Olin eelnevalt töötanud valdavalt tootmisettevõtetes assisteerimise ja personalitöö valdkonnas. Eelnev töö oli muutunud rutiinseks ja ei pakkunud enam piisavalt põnevust ning väljakutseid. Igatsesin muutusi ja asusin millegi uue otsingutele.

Minu endine kolleeg oli asunud Gjensidigesse tööle ning rääkis oma uuest tööandjast tõelise kire ja vaimustusega. Minu jaoks oli Gjensidige täiesti tundmatu ja usun, et kuulisin seda nime esimest korda. Äratundmine tekkis siis, kui leidsin paar kuud hiljem Gjensidige tööpakkumise. Kandideerisin ning 1.veebruarist 2016 sai ka minust Gjensidige töötaja. Olen siiani väga rahul ega ole kordagi oma otsust kahetsenud.

Minu töös on teatud rutiinid, kuid on ka piisavalt vaheldust, vabadust ja võimalust jääda loominguliseks. Võimalus inimesi parimal moel aidata lööb iga päev silma särama ning annab hea enesetunde. Lisaks super meeskond, ladus töökorraldus ja soov teha oma tööd hästi on see, mis mind igal hommikul hea tujuga tööle toovad.

Võtmekliendijuht

Tulin ettevõttesse 5 aastat tagasi.

Alustasin algusest – mõistsin, et kindlustusvaldkonnas olen väga väheste teadmistega, õppisin iga päev midagi. Raske oli - küll oli teema keeruline, küll programm tõrkus minuga koostööd tegemast. Olin järjekindel ja ei andnud alla. Huvitav oli. Kolleegid innustasid ja toetasid. Mul on selle üle väga hea meel.

Märkamatult on 5 aastat mööda läinud. Jätkuvalt hindan võimalust olla muutuste keskel, mulle meeldib elukestev õpe.

Kolleegid on minu kohta öelnud: olen alati kohal, abivalmis, heatujuline ja vastutulelik, minu kätesse võib oma mure usaldada. Kui minu poole pöörduda, siis ei ütle ma kunagi ei, mure saab lahendatud. Olen täpne, põhjalik ja kiire. Omalt poolt lisan, et täpselt sellised on ka minu kolleegid Gjensidiges.

Gjensidiges on väga oluline märkamine. Samas, mida inimesed üldse elus soovivad – tähelepanu ja et neid märgataks.

Ettevõtte varakindlustuse toote- ja riskijuht

Olen Gjensidige kindlustuses töötanud alates 2012. aastast. Aeg on möödunud väga kiiresti ning mäletan kindlustusesse tööletuleku hetke veel tänaseni väga selgelt. Alustasin kahjukäsitluse osakonnas kahjukäsitlejana, kus valdkond avalikust sektorist tulnud päästevaldkonna inimesele oli avastamist ja väljakutseid täis.

Õppimist oli palju, kuid erinevad kahjujuhtumid ja praktika (sealhulgas head mentorid) aitasid kiirendada sisseelamise protsessi ja valmistasid mind ette erinevat liiki kahjujuhtumite oskuslikuks lahendamiseks.

Õnneks toetas mind selles valdkonnas ka varasem töökogemus, mis puudutas menetluse läbiviimist ja tulekahjude uurimist. Mõne aasta pärast toimus edutamine kahjukäsitlusosakonna peaeksperdiks, kus tööpõld asendus järjest keerukamate ja mahukamate varakahju juhtumitega.

Olles saanud palju väärtuslike kogemusi kindlustuseksperdina, tekkis peale kuut ja poolt aastat soov laiendada enda teadmisi ettevõtte varakindlustuse toote- ja riskijuhtimise alal. Pea aasta olen juba töötanud noorem ettevõtte varakindlustuse toote- ja riskijuhina, kus aeg on möödunud väga kiiresti.

Võib julgelt öelda, et iga varasemalt õpitu ja omandatud töökogemus on olnud abiks ettevõtte varakindlustuse riskide hindamisel ja toote arendamisel. See aitab näha ka tervikpilti oluliselt paremini. Seega varasemalt läbitud rada on tulnud igati kasuks, kuid sellele vaatamata on valdkond jätkuvalt huvitav ja väljakutseid pakkuv.

Õppida on endiselt palju ning see on valdkond, kus võib öelda, et kogemus tuleb ajaga. Hindan kõrgelt ettevõtet, mis võimaldab töötajatel saada kogemust erinevatest valdkondadest ühes ettevõttes. Suureks toeks on olnud kahtlemata toetav, professionaalne ja sõbralik meeskond.