Eesti inimesed kindlustavad reisi vaid pooltel juhtudel

07.06.2019

Viimased uudised

  • 19.08.2019
    Kampaania Õnneratas loosimine
    Loen edasi...
  • 15.08.2019
    Algamas on sügisene jahihooaeg – kuidas vältida kokkupõrget metsloomaga?
    Loen edasi...
  • 09.08.2019
    Kampaania Õnneratas
    Loen edasi...
Kõik uudised

Gjensidige tellitud ja Nielseni läbiviidud uuring paljastas Eesti elanike kesise harjumuse end reisides kindlustada. Välismaale minnes ostab reisikindlustuse alati vaid 55% inimestest, mõnikord teeb seda 13% vastanutest. Usinamalt ostavad seda keskealised ja kõrgema sissetulekuga inimesed, nooremad ainult pikemate reiside jaoks.

Gjensidige kahjukäsitluse osakonna juhi Maarika Mürgi sõnul võiks reisikindlustus olla sama tavapärane kui liikluskindlustus.

“Reeglina me kindlustamata autoga välismaale ei lähe. Ometi teeme seda kindlustamata ennast, oma tervist,” juhtis Mürk tähelepanu. “Ehkki Helsingi on Tallinnale lähemal kui Paide ja Narvast jõuab kiiremini Riiga kui Kärdlasse, oleme välisriigis ikkagi välismaalased ja seal saab kindlustus pakkuda kaitset, milleta õnnetuse või muu juhtumi korral on abi saamine keerukam ning  oluliselt kulukam. “

Nagu kodu-, nii ka reisikindlustuse puhul jätavad selle pigem ostmata madalama sissetulekuga inimesed, kes taas riskivad suuremate kuludega.

„Kindlustusettevõtte igapäevatöös näeme, kus saame rohkem teavitustööd teha ning rõhutada, kui väike on kindlustuse rahaline määr võrreldes toodud kasuga selle vajalikkuse korral. Soovitame alati iga kindlustusostu otsuse konsulteerida läbi  spetsialistiga, ent peamine on, et inimesed kindlustaksid kõik reisid, mis väljaspoole Eestit, ,“ lisas Mürk.

Uuring viidi läbi Omnibus-meetodil, küsitledes 1600 Eesti elanikku vanuses 16-64 eluaastat. Tegemist on Eesti elanikkonda arvestades esindusliku valimiga.

Gjensidige on Põhja- ja Baltimaade suuruselt teine kindlustusgrupp, mis on noteeritud Oslo börsil. Eesti turule sisenes Gjensidige aastal 2006, pakkudes teenust era- ja äriklientidele ning korteriühistutele.